divendres, 25 de desembre del 2009

El bloc: petit resum de tota una experiència

Els primers dies van ser un caos, desconeixíem el tema, però a poc a poc hem anat superant totes les dificultats en que ens trobàvem. Tots creiem que el bloc seria una gran feinada, cosa que ha estat, però personalment he gaudit fent-ho i dedicant-li temps.

Al principi no sortien moltes coses, em posava nerviosa i no sabia què fer, ... tot i així tots hem anat tirant, sense abandonar allò que en un futur necessitarem conèixer.

Primerament fèiem tan sols el que ens demanaven, però cada un amb el seu ritme ha anat omplin i tirant endavant els seus blocs sense que ningú li digues que havia de fer, fem allò que nosaltres creiem i ens sentim bé fent-ho.

Els resultats han estat positius, perquè he après a utilitzar diversos programes i les seves aplicacions.

He après moltes coses, tot i que encara queda molt per aprendre. La tecnologia avança i nosltres també hem d'anar avançant, renovant-nos sempre, ja que el món de la tecnologia no s'atura.

Alguns dels camps que hem treballat han estat:


I quelcom especial que m'ha agradat i he gaudit ha estat el poder fer enllaços, era un tema que sempre m'havia interessat i mercès a aquestes classes de les TIC he pogut enverinar el seu funcionamet i posar-ho en pràctica.

De totes les coses que hem après, que no són poques, el què més m'ha agradat és fer les entrades la la Setmana Extraodinària, perquè no tan sols m'ho vaig passar molt bé amb les activitats que varem realitzar, sinó que vaig aprendre un munt de coses. Crec que aquesta setmana no s'hauria de perdre, ja que és un gran aprenentatge fora de l'escola, una vivència personal i col·lectiva.

He gaudit fent la entrada d'Àgora, perquè és una entrada que ens va permetre tractar diversos temes: debat, aplicació del Movie Maker, reflexió personal, etc. Crec que va ser una de les més complertes.

L'altre entrada que hem va agradar fer va ser la visita a la Fundació Joan XXIII. Durant visita varem poder comprovar com els infants treballaven amb les noves tecnologies i la facilitat amb la que s'identificaven amb elles. Vaig poder comprovar que el futur està en les TIC.

També vaig veure que els infants estaven treballant amb el Clic, un programa amb el que vaig treballar de petita, i què també he après a crear i editar mitjaçnat el JClic.

Resumint, la meva valoració és totalment possitiva i el què el començant em semblava ferragós i complocat ha acabt convertint-se en quelcom diverit i de garn profit.

Com a resposta al comentari fet per en Jodi Simón, professor de les TIC a Blanquerna, "gràcies per no haver-vos suicidat", jo diria "ha estat una gran sort no haver-nos suicidat".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada