dimecres, 2 de desembre del 2009

Setmana Extraordinària al Seminari

Aquests últims dies del Seminari l'hem dedicat a les activitats de la Setmana Extraordinària.

En el nostre grup hem decidit repartir una mica la feina. Mentre unes estaves fent la part d'editar un vídeo, fent un resum amb imatges, les altres feien la part de reflexió del la setmana.

La meva companya, Mireia Garcia, i jo ens ho hem passat molt bé fent la part d’edició, malgrat les dificultats que hem trobat de tan en tan. Verm haver de començar 3 vegades perquè se'ns havien esborrat les imatges, però bé ... no varem perdre la paciència.

Ahir també varem fer el debat "d'Àgora", he penjat una entrada per aquesta pel·lícula que varem veure-la durant la Setmana Extraordinària. En l’entrada explico una mica la meva opinió i els trets a destacar de la pel·lícula. Fins hi tot, si voleu, podeu trobar el tràiler de la pel·lícula.

També vaig gaudir amb el debat posterior que varem fer, ja que m'agrada molt opinar i analitzar les pel·lícules que he vist, sobretot arribar a descobrir quelcom més enllà de la simple posada en escena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada