dimarts, 29 de setembre del 2009

Introducció al seminari

Hola a tothom em dic Júlia Ginita i volia explicar-vos com em va anar el primer dia de seminari.

La veritat es que em va agradar molt, no ens coneixíem i varem fer una presentació, des del meu punt de vista, molt maca.

Segurament tots teníem vergonya a parlar i no sabíem com començar, però al final no va ser tan dur.

Varem poder veure que hi ha gent de diferents edats, amb experiències diferents i el fet de compartir-les ens pot ajudar a aprendrem molt. Hi ha bastanta gent del seminari que ha tingut experiència amb la infància i d’altres que combinen el treball amb llars d’infants o altres tipus de treball amb els estudis.

Va ser molt interessant tota la presentació en general, i les dues hores que va durar van passar molt ràpides.

Estic convençuda que aprendrem un munt de coses amb els seminaris, ja que dialoguem bastant i compartim informació.

Fins a la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada