dijous, 15 d’octubre del 2009

Agència d'adopció

Després d'esmorzar ens varem dirigir cap a l'agència d'adopció, jo no tenia molt clar que els hi diria quan arribes i en Manel no m'ajudava gaire, davant de la demanda d’ajuda per veure com enfocar el tema, ell em contestava amb evasives dient que ell no ho veia clar i que m'ho penses que encara estava a temps que ho deixes corre... molt lluny estava jo d’acaptar aquesta opció, estava decidit, arribaria fins al fons de la qüestió, volia conèixer la realitat de tots aquest fets que m'estaven passant, volia conèixer per fi la meva veritable història i tot indicava que anava per bon camí.

Varem arribar a l'agència d’adopció, una recepcionista molt amable ens va rebre i ens va demanar quin era el motiu de la nostre visita, jo molt nerviós li vaig explicar que feia anys havia estat adoptat i sabia que ells havien estat l'agencia que havia tramitat tota la documentació i ara per qüestions personals necessitava conèixer tot el relacionat amb el meu naixement i la meva adopció. Ens va mirar i ens va demanar que esperéssim a la sala, el temps d'espera se’m va fer etern, en Manel no deia res, m'estava servint de ben poca ajuda.

Per fi després de 10 minuts, que em van semblar eterns, ens va rebre en el seu despatx el director de l'agència, per fi tindria l'oportunitat que buscava, coneixeria al fi la meva identitat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada