Les sortides són una bona manera d'aprendre experimentant i vivenciant, per tant, aquestes es poden dur a terme a Educació Infantil, Primària, Secundària i fins hi tot és recomanable a la Universitat. Sempre som a temps d'apendre, així que no hi edat per començar o deixar de fer sortides.
Per a fer sortides amb infants d'Educació infantil s'ha de tenim en compte els següents aspectes:
1. Com triem el lloc?Hauríem de buscar una empresa de serveis, com ara una escola de granja, que tinguin una oferta adaptada a l'educació infantil.
Cerquem per Internet i, a més a més, anem físicament per a veure l'espai que ocuparan els nostres infants. Ens fixarem en:
3. Entre el juliol i el setembre hauríem d'estar les activitats i tot el anterior lligat.
4. S'ha de fer una circular pels pares: fer una carta pels pares, demanar les cartilles de salut dels infants i mirar el tema de les al·lèrgies. S'ha d'evitar donar els mòbils als pares o mares, ja que faria de la sortida una activitat difícil tan per a ells, els mestres i les mestres i el els infants. Hem d'avisar que els pares no poden anar a fer una visita els infants quan ells estan a la sortida, explicar les activitats i com ja hem esmentat abans no fer trucades telefòniques.
5. Hem de mirar el tema dels autocars:
7. Fer una recopilació durant una setmana després de la sortida per seguir gaudint de les activitats que han fet i les coses que han après.
No és fàcil organitzar una sortida, però els resultats acostumen a ser positius. S'ha de gaudir vivint i experimentat amb les sortides. Cada sortida que fem aprenem quelcom nou i ens ho passem bé.
Per a fer sortides amb infants d'Educació infantil s'ha de tenim en compte els següents aspectes:
1. Com triem el lloc?Hauríem de buscar una empresa de serveis, com ara una escola de granja, que tinguin una oferta adaptada a l'educació infantil.
Cerquem per Internet i, a més a més, anem físicament per a veure l'espai que ocuparan els nostres infants. Ens fixarem en:
- Resposabilitat civil: que estigui tot en regle.
- Seguretat: com actuar, la prevenció, l'hospital que seran dirigit si passa quelcom, el pla d'evacuació, la netedat, etc.
- Pacta del menjar: poder fer una llista de menús, mirar d'on surt el menjar (d'un càtering o si cuinen ells), veure les condicions en que està la cuina i el menjador, etc.
- Revisió dels labavos: que estiguin nets i adaptats pels infants.
3. Entre el juliol i el setembre hauríem d'estar les activitats i tot el anterior lligat.
4. S'ha de fer una circular pels pares: fer una carta pels pares, demanar les cartilles de salut dels infants i mirar el tema de les al·lèrgies. S'ha d'evitar donar els mòbils als pares o mares, ja que faria de la sortida una activitat difícil tan per a ells, els mestres i les mestres i el els infants. Hem d'avisar que els pares no poden anar a fer una visita els infants quan ells estan a la sortida, explicar les activitats i com ja hem esmentat abans no fer trucades telefòniques.
5. Hem de mirar el tema dels autocars:
- Contactar amb uns autocars en concrets, alguns que ja estiguin treballant per a la escola.
- Buscar i conèixer la oferta de cada companyia, ja que haurem de seleccionar aquell que digui adient.
7. Fer una recopilació durant una setmana després de la sortida per seguir gaudint de les activitats que han fet i les coses que han après.
No és fàcil organitzar una sortida, però els resultats acostumen a ser positius. S'ha de gaudir vivint i experimentat amb les sortides. Cada sortida que fem aprenem quelcom nou i ens ho passem bé.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada