diumenge, 8 de novembre del 2009

Presentació dels blocs

05/11/2009

Quin dia! Avui no hi ha hagut les lectures de cada seminari, ja que ens tocava exposar els nostres blocs.

He arribar un pel tard perquè estava buscant la classe. No tenia ni idea d’on estaven tots. Vaig estar a munt i baix durant mitja hora. Però vaig acabar trobant la aula.

Els meus companys ja havien començat a exposar. Al principi feia gràcia veure els blocs dels meus companys, però va arribar un moment que ja em cansava.

La sessió va ser positiva, ja que entre tots ens ajudàvem si no sabíem quelcom. Una de les companyes va aprendre a introduir un vídeo al bloc. Suposo que aquestes coses s’agraeixen, a mi també m’agrada que si no sé quelcom m’ensenyin perquè a la pròxima pugui fer-ho sense problemes.

A tots ens va costar això de crear un bloc, però ens anem sortint, “poc a poc i bona lletra”. Amb paciència s’aconsegueix una bona part del què volem.

Vaig ser la última en exposar. Em va sorgir un petit problema, ja que no em sortia del tot bé el bloc sencer. Tot i així vaig poder exposar-lo.

Ens va costar arrencar, però ara ja més o menys ho anem dominant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada